Blatoidi nastavljaju hajku na Sergeja: IZMISLILI da je novac za Petrino lečenje PRONEVEREN!

Da nije bilo fondacije Podrži život, moja Petra sada ne bi bila među živima.

Strašno je što je Srpski telegraf izmislio celu aferu, zloupotrebio moje dete i izvrnuo moje reči, samo da bi se „obračunao“ sa Sergejem Trifunovićem. NJihov tekst je skandalozan i zbog toga će biti tuženi – kaže za Danas Jelena Petrović, majka šestogodišnje Petre koja je trenutno na lečenju u Memfisu.

PROČITAJTE JOŠ: REM I ŽELJKO MITROVIĆ SE UDRUŽILI PROTIV VUKOSAVLJEVIĆA: POGAĐAJTE KOJI MINISTAR ĆE SLEDEĆI BITI SMENJEN!

Petra se od 2015. godine bori sa jednim od najtežih oblika tumora, neuroblastoma. Novac za njeno lečenje koje je bilo moguće samo u inostranstvu počeo je da se skuplja preko fondacije Podrži život, koju je osnovao Sergej Trifunović, i fondacije Aleksandra Šapića – Budi human.

S obzirom da su roditelji bili predani detetu, organizaciji prikupljanja novca posvetila se Petrina tetka, Svetlana Bogdanović. Ona kaže za naš list da je Petra prvobitno bila poslata na kliniku u Turskoj, gde je lečenje započeto, a potom je nastavljeno u američkoj klinici gde su troškovi lečenja besplatni.

– Moja je greška što fondaciju nisam obavestila da je Petra krajem maja otputovala u SAD i da za njeno lečenje trenutno ne treba da se sakuplja novac. Zato se Petrino ime još nalazi na sajtu fondacije. Međutim, novac je tu i biće iskorišćen za lečenje nekog drugog deteta. Niko ga nije „proneverio“, kako izmišlja Srpski telegraf – kaže za Danas Svetlana Bogdanović. Ona dodaje da je bila šokirana naslovnom stranom jučerašnjeg Srpskog telegrafa i da će tužiti novine i novinarku koja je tekst pisala.

– Rekla sam joj isto što sada pričam i vama. Da nije bilo Sergejeve fondacije, odnosno da smo čekali pomoć države, moja Petra sada ne bi bila živa. Kako bi otišla u Tursku i započela lečenje? Rekla sam i da ne želim da slike moje sestričine budu objavljene u novinama, ali oni su je stavili na naslovnu stranu – ističe Bogdanović. Najstrašnije je, dodaje, što će poverenje naroda u humanitarne organizacije sada biti poljuljano i što će možda zbog toga neko dete u budućnosti ostati bez novca za lečenje.

– Celu noć nisam mogla da spavam nakon ovog skandala. Nemam više ni reči ni suza. Tužićemo ih, ali nije poenta u tome, već u strašnim posledicama koje ovakvo pisanje može da proizvede. Sav novac koji se sakupi preko fondacija Podrži život i Budi human je transparentan. Uplaćuje se direktno klinikama, a ne roditeljima „na ruke“. Koliko oni čine za bolesnu decu u Srbiji je nemerljivo i zato je ovakvo pisanje zastrašujuće i opasno – naglašava Bogdanović.

PROČITAJTE JOŠ: ŠIRI SE FRONT ZA ODBRANU REKA STARE PLANINE: PRIDRUŽILI SE I DEKANI BEOGRADSKIH FAKULTETA

Da je jedina „greška“ fondacije to što Petrino ime još uvek stoji na sajtu, potvrdila nam je i sekretarka fondacije Katarina Danojlić.

– Novac je u fondaciji, gde je oduvek i bio. I biće iskorišćen za lečenje deteta kome bude potreban. A dece, nažalost, uvek ima. Tokovi novca u fondaciji uvek mogu da se provere, ali lakše je izmišljati i blatiti. A posledice su nemerljive – ističe Danojlić.

Napadi režimskim medija na Sergeja Trifunovića i njegovu fondaciju započeli su nakon što je sakupljen novac za lečenje četvorogodišnjeg Dušana Todorovića. Novac je sakupila upravo fondacija Podrži život, a nakon objave o tome, oglasio se i predsednik Srbije Aleksandar Vučić, velikodušno najavljujući da će država obezbediti sredstva. Trifunović je to nazvao jeftinim političkim marketingom, pitajući kako za jedno dete ima novca a za drugo ne, jer je generalni sekretar Nikola Selaković u maju u ime predsednika odbio da da pomoć majci jedne bolesne devojčice, navodeći da to nije u nadležnosti predsednika i da bi time prekršio Ustav.

I Fondacija tuži Srpski telegraf

Sergej Trifunović je otvoreno govorio o dvostrukim aršinima i licemerju predstavnika vlasti, zbog čega je dospeo na naslovne strane režimskih tabloida kao „ološ“, „narkoman“ ali i neko ko „vara na bolesnoj deci“. On je za naš list najavio da će fondacija tužiti Srpski telegraf zbog skandaloznog teksta u kojem su zloupotrebljena deca.

PROČITAJTE JOŠ: LETEĆI PAPCI I SVINJSKE GLAVE

(izvor: danas.rs)

Comments

comments