Epilog afere „šiljici“ – dokaz da su promene moguće posle pritiska na društvenim mrežama

Posle objave o šiljcima ispred Springfielda koja je kao požar počela da se širi i izazvala revolt, šok, bes, u toku današnjeg dana je došlo do promene.

PROČITAJTE JOŠ: PENZIONERI MASOVNO ODGOVARAJU VUČIĆU NA PISMO, OD ODGOVORA SE NAPREDNJACIMA DIŽE KOSA NA GLAVI!

Šiljci su iznenada nestali, to jest skinuti su u toku današnjeg dana, kao i grafit koji je u toku noći osvanuo ispod njih.

Bilo je i onih koji su na Twitteru počeli da napadaju one koji su pozvali da se vest o šiljcima za beskućnike u centru Beograda deli. Nazvali su ih ljudima „željnim lajkova i pažnje“. Zaista? Ipak, vrlo je čudno što su isti ti ljudi izbrisali svoje tvitove u kojima su između ostalog izneli i da je Springfield profitabilna firma, a ne humanitarna!

PROČITAJTE JOŠ: PREDSTAVA SA SERGEJEM TRIFUNOVIĆEM U POSLEDNJEM TRENUTKU IZBAČENA SA FESTIVALA!

Sledeći put kada krenete da kucate kako su pobune na društvenim mrežama beskorisne i ironišete da je lako iz fotelje menjati i ukazivati na probleme, setite se da je uvek, baš uvek, svaka reakcija na ovakve čudovišne pojave poželjna.

Šiljci nisu usamljen primer i njihov volšebni nestanak ne umanjuje užas koji smo osetili kada smo ih videli. Ne smanjuje ni moralnu, ljudsku odgovornost onih koji su za ovo krivi, ali male pobede su, složićete se, bolje nego bilo koja izgubljena bitka.

PROČITAJTE JOŠ: OBELODANJENO DA SU RADOIČIĆ I VESELINOVIĆ VLASNICI FIRME KOJA JE RADILA NA KORIDORU 11!

(izvor: noizz.rs / Ivana Stojanov)

Comments

comments