Evo zašto je „najveći investicioni plan do sada“ samo marketinški trik

Građanima Srbije do Nove godine biće predstavljen novi Nacionalni investicioni plan, koji bi, prema rečima predsednika Aleksandra Vučića, trebalo da bude vredan između pet i 10 milijardi evra. Prema obećanjima, taj novac će u narednih četiri ili pet godina biti uložen u brojne kapitalne projekte – od izgradnje kanalizacione mreže do metroa.

z dela opozicije tvrde da je ideja o investicionom planu, zapravo, njihova. Analitičari uveravaju da su Srbiji potrebna nova ulaganja, ali da svemu treba da prethodi jasan plan.

PROČITAJTE JOŠ: ĐURIĆ NA TAJNOM SASTANKU SA ALBANCIMA – NIKO NE ZNA O ČEMU SU PRIČALI

„Maršalov plan“. Nacionalni investicioni plan. Novi, do sada najveći investicioni ciklus – sve su to sinonimi za poslednje obećanje koje je građanima Srbije dao predsednik države. Aleksandar Vučić kaže da je njegova i ideja Vlade da se od pet do 10 milijardi evra iz budžeta preusmeri za ulaganja koja će, kaže Vučić, direktno uticati na poboljšanje kvaliteta života građana.

Loading…

„Pokušaćemo ljudima u svim različitim delovima Srbije da uvedemo kanalizacije, vodovod – neće biti moguće svuda da se to reši, ali u najvećem delu Srbije da to uradimo, prečistače za vodu, sve ono u čemu zaostajemo za Zapadnom Evropom, za najrazvijenijim zemljama, da probamo u najkraćem mogućem roku da rešimo. Naravno, metro, ali ne samo metro u Beogradu – moraju i svi drugi ljudi širom Srbije da osete boljitak, znači i autoputeve i prugu…“, najavio je Vučić.

Šta je Srpska napredna stranka čekala sedam godina za takav potez – pitaju iz opozicije? Borko Stefanović, potpredsednik Stranke slobode i pravde tvrdi: vlast je takvu ideju prepisala iz njihovog stranačkog programa. Stefanović nema dilemu – najava o novom investiranju je najava nove kampanje.

PROČITAJTE JOŠ: „SVE NAM JE SUPER, SAMO JE KOSOVO PROBLEM“

„Građani treba da znaju – ako naprednjaci obećavaju investicioni program znači da će da vas dodatno osiromaše, da bi mogli da svoje slikanje, svoju kampanju, fotografisanje za marketinške svrhe iskoriste. I treća stvar – to pokazuje da je Aleksandar Vučić itekako čitao program Stranke slobode i pravde, gde postoji jasno razrađena i prikazana mogućnost da imamo investicioni program godišnje od 2,5 milijarde evra“, kaže Borko Stefanović.

A kako analitičari vide otvaranje novog investicionog ciklusa? Za ekonomskog novinara Novog magazina, Mijata Lakićevića u pozadini cele priče je „čista predizborna kampanja“.

„Mi još ne znamo šta je taj investicioni ciklus i odakle će sve te pare da budu – pominje se metro, metro se sigurno neće graditi iz budžeta, predviđen je kredit, o tome se sada pregovara sa kinezima…Ta priča o investicionim ciklusima je marketinška priča za male glasače. U narednoj godini će biti izbori, znači Vučić se sprema za izbore i sprema nove šargarepe i nove šarene laže za svoje birače“, kaže Lakićević (na slici iznad).

Ipak, u šta će država konkretno investirati – još nije poznato, jer iz državnog vrha poručuju: sa detaljnim planom pred javnost Srbije će izaći do Nove godine.

PROČITAJTE JOŠ: VUČIĆ OPET SLAGAO – PORODICA NAJAVILA ŠTRAJK GLAĐU!

(izvor: N1)

Comments

comments