Finansijer SNS-a kupio još jednu televiziju!

Kruševački biznismen blizak vladajućoj Srpskoj naprednoj stranci Radoica Milosavljević u svoje vlasništvo, pored 9 postojećih, upisao je još jednu – Televiziju Leskovac. Milosavljević je preko 70% akcija otkupio od dosadašnjeg vlasnika Vladice Jovanovića. Generalni sekretar Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Svetozar Raković kaže da očekuje da Milosavljević kupi i ostale medijske kuće u Srbiji, kako bi širio pozitivnu sliku o ljudima na vlasti.

Po kojoj ceni je Milosavljević otkupio akcije, zasad se ne zna, a nema informacija ni da li će radnici ostati na dosadašnjim pozicijama.

Zna se da dosadašnja glavna i odgovorna urednica Nataša Đorđević napušta rukovodeće mesto u redakciji, ali kako kaže za Južne vesti, to nema veze sa prodajom i promenom vlasnika.

Loading…

Neću više biti glavna i odgovorna urednica i to nema veze sa tim što je Radoica Milosavljević kupio televiziju. To je jednostavno moja odluka, jer smatram da sam previše vremena provela na ovoj poziciji. Umorila sam se od papirologije, administracije i svega što nosi taj posao. Želela bih da se bavim novinarstvom koje, zapravo, najviše volim – kaže Đorđevićeva.

Dodaje i da još ne zna kako će šta sa novim vlasnikom funkcionisati, ali da će, kada bude imala više informacija, pričati o tome.

PROČITAJTE JOŠ: EVO ZAŠTO JE NAJVEĆI INVESTICIONI PLAN DO SADA SAMO MARKETINŠKI TRIK

Đorđevićeva je na mesto glavne i odgovorne urednice imenovana 2007. godine, a nakon privatizacije ove medijske kuće 2017. godine, ostala je na čelu redakcije i postala zamenica direktora.

Raković: SNS pokušava da ostvari kompletan uticaj na javno mnjenje
Da samo neupućene može iznenaditi vest da je Milosavljević kupio još jednu televiziju, smatra Svetozar Raković, genaralni sekretar Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS).

Lično očekujem da on pokupuje sve regionalne i opštinske televizije u Srbiji, kako bi Srpska napredna stranka ostvarila kompletan uticaj na lokalno javno mnjenje. Naravno, osim onih koje su u rukama drugih dokazanih “fanova” i saradnika Aleksandra Vučića i njegove partije – kaže Raković.

Dodaje i da je Milosavljevićevim medijskim kućama u poslednjih par godina na medijskim konkursima dodeljivano najviše novca, a često je novac dobijao i iz drugih javnih budžeta, ali van konkursa.

PROČITAJTE JOŠ: „VUČIĆ JE NAJODGOVORNIJI ZA MEDIJSKI MRAK U SRBIJI“

Radoica Milosavljević – od proizvođača plastike do medijskog magnata

Milosavljević je kruševački biznismen i vlasnik nekoliko preduzeća. Od 2009. do 2012. godine je, kao kadar SPS-a, bio zamenik gradonačelnika Kruševca.

Ipak, u javnosti postaje poznat 2015. godine, kada je u procesu privatizacije kupio 8 državnih medija – RT Kruševac, RT Kragujevac, TV Pirot, RT Brus, Centar za informisanje Novi Kneževac, TV Požega, RT Dimitrovgrad i RT Pančevo.

Upravo su ove medijske kuće, prema NUNS-ovim podacima, nakon promene vlasništva, na javnim konkursima dobijale najviše para.

Samo je u toku 2018. godine Milosavljevićevim televizijama pripalo preko 40 miliona dinara.

Često je za svoj rad nagrađivan i mimo konkursa, a zbog neisplaćivanja plata zaposlenima u RT Kragujevac, raskinut je ugovor o privatizaciji.

Ovaj novokomponovani srpski medijski magnat budžetskim novcem nagrađivan je i nezakonito, mimo konkursa. Najdrastičnije je to rađeno u Kragujevcu, gde su mu iz gradskog budžeta isplaćive desetine miliona za pokrivanje troškova. U međuvremenu, sa Milosavljevićem je raskinut ugovor o privatizaciji RT Kragujevac jer on nije izmirivao svoje ugovorne obaveze, pre svega prema zaposlenima – navode u NUNS-u.

Iako se spekulisalo da Milosavljević medijske kuće kupuje na račun njegovog bliskog prijatelja i šefa BIA Bratislava Gašića, Milosavljević je to demantovao, a motivi za kupovinu su mu, kako je tom prilikom izjavio, isključivo preduzetnički.

Podsetimo, istraživanje Južnih vesti pokazalo je da se upravo na televizijama u vlasništvu Radoice Milosavljevića izveštava po diktatu, a u službi veličanja vladajuće Srpske napredne stranke i predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

PROČITAJTE JOŠ: BILANS POPLAVA U BG: VODA U 20 VRTIĆA, EVAKUISANO 12 LJUDI, GRADSKE VLASTI OPTUŽUJU – PUMPE ZA VODU?!

(izvor: juznevesti.com)

Comments

comments