(FOTO) Gradonačelnik praća PR tekstove o sebi iz gradske kase, za JEDNU REČENICU dao 32 HILJADE!

Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović je novcem iz gradske kase platio 480.000 dinara tekst u „Kuriru“, koji je objavljen 30. juna u štampanom i internet izdanju.

Nakon što je krajem prošle godine iz budžeta, bez javne nabavke i suprotno Odluci o budžetu Valjeva, platio 830.000 dinara intervju u dnevnom listu ALO (540.000) i na portalu Srpskog telegrafa, Gvozdenović nastavlja sa reklamiranjem ili promocijom. Ovaj put je izabrao „Kurir“.

U naručenom tekstu pod naslovom „Ostvarićemo san mnogih generacija Valjevaca“, koji je plaćen 480.000 dinara, Gvozdenović je izgovorio 15 rečenica, što znači da je jedna rečenica koštala 32.000 dinara!

PROČITAJTE JOŠ: KLJUČNI SVEDOK U SLUČAJU „VUČIĆ I MALI PROTIV ŽANDARMA“ JE ČLAN SNS?!

On je za Kurir govori o „pokretanju nekoliko veoma važnih infrastrukturnih projekata koji su prekretnica u razvoju grada!”. I ovaj put, kao i u prethodna dva intervjua, Gvozdenović je govorio o izgradnji puta M-4, za koji tek treba da se radi projekat, o industrijskoj zoni, koja tek treba da se izgradi, o brani Stubo-Rovni, koja se gradi 30 godina i o radovima na regulaciji korita Kolubare, koje finansira Evropska unija. O svojim delima i rezultatima Gradske vlasti na čijem je čelu, ni reči.

Intervju je realizovan na osnovu „Ugovora o pružanju usluga promocije“ koji je potpisao Slobodan Gvozdenović i Adria Media Group doo, Beograd.

Međutim, u ugovoru piše jedno, realizovano je nešto drugo, a plaćeno sasvim treće!?

Naime, ugovorom je precizirano da „Adria Media Group ima obavezu da u dnevnoj novini Kurir i na portalu kurir.rs u periodu od 15.06. do 15.08. objavi tekstove u kojima će informisati javnost o radu i aktivnostima Grada Valjeva i predstaviti grad Valjevo u svim aspektima obavljanja nadležnosti grada“, a Grad se „obavezuje da te tekstove plati 480.000 dinara“.

PROČITAJTE JOŠ: POVEĆANJE PLATA U SKUPŠTINI: PREMIJERKA DOBIJA 300 HILJADA, MINISTRI 275!

Međutim, u dnevnom Kuriru i na Kurir.rs objavljen je 30. juna samo jedan tekst i to od 15 rečenica sa tri fotografije, dok na računu, koji je takođe kao i ugovor potpisao Slobodan Gvozdenović, piše da je 480.000 dinara plaćena jedna objava oglasa „Razvoj grada Valjeva“ u izdanju Kurir dnevna novina i u Kurir web.

Nejasno je na osnovu čega je Slobodan Gvozdenović platio 480.000 dinara jedan oglas objavljen jedan dan u dnevnim novinama i na web stranici Kurira, kada je ugovorom precizirano da će za dva meseca biti objavljeno više tekstova o radu i aktivnostima grada Valjeva i da će to biti plaćeno 480.000 dinara?

Još jedan „detalj“ iz „Ugovora o pružanju usluga promocije“ upada u oči. Gradonačelnik je ugovor zaključio 21. juna, stupio je na snagu 29. juna, a odnosi se na period od 15. juna do 15.avgusta.

Dakle, ugovor se u jednom delu odnosi na prošlost, što je pravno nemoguće, ali je za gradonačelnika Valjeva očigledno moguće, koji, sva je prilika, ima sposobost da nas vrati unazad!

PROČITAJTE JOŠ: (VIDEO): GRAĐANI OSLOBODILI REKU NA STAROJ PLANINI KOJOJ JE PROMENJEN TOK ZBOG MALE ELEKTRANE!

(izvor: kolubarske.rs/Darija Ranković)

Comments

comments