(FOTO): SNS-ov tabloid kupio novosadski „Dnevnik“ za SAMO 600 EVRA!

Novosadska televizija, u vlasništvu firme „Srbija danas“ bliske SNS-u, postala je većinski vlasnik novosadskih novina Dnevnik i istoimenog portala. Prema podacima sa APR-a prošle nedelje „Novosadska TV“ kupila je 55 odsto preduzeća „Dnevnik Vojvodina Press“ za 600 evra. U ugovoru stoji da je kompanija „Novosadska TV“ kupila 55 odsto udela firme „Dnevnik Vojvodina Press“ od doskorašnjeg nemačkog vlasnika „Mediengruppe balkan GMBH“ . Preostalih 45 odsto ima „Dnevnik AD“ koji je u vlasništvu pet firmi – „Biljni lekar“, „Galens Invest“, „Contex energy“, „Promist“ i „SZR Rapid Jasna Bokan“.

PROČITAJTE JOŠ: I ŠTA SMO NA KRAJU DOBILI OD VUČIĆEVOG CIRKUSA NA KOSOVU? JEDNO VELIKO NIŠTA!

Prema podacima Registra medija „Dnevnik Vojvodina Press“ je od 2015. godine dobila oko 30 miliona dinara na konkursima za sufinansiranje projekata od javnog interesa.

Ova firma ima oko 120 zaposlenih radnika, a prošlu godinu završila je sa tri miliona dinara neto dobitka.

Bivšu televiziju „Apolo“, koja se danas zove „Novosadska TV“, privatizovalo je preduzeće „Srbija danas“ u avgustu 2015. godine za nešto više od 170 hiljada evra. I ova televizija i portal srbijadanas.com poznati su po svom prorežimskom stavu, a Raskrikavanje je u više navrata dokazalo da portal Srbija danas objavljuje i lažne vesti.

Vlasnica firme odnosno portala Srbijadanas.com, Aleksandra Martinović, nekadašnja je suvlasnica firme „Prointer Solutions“ u većinskom vlasništvu Slobodana Kvrgića.

PROČITAJTE JOŠ: ZAŠTO MITROVIĆ ZASLUŽUJE DA MU PRESUDE ONI KOJI 24 SATA GLEDAJU NJEGOV RIJALITI?!

Kako tvrde opozicione partije, Kvrgić je blizak vladajućoj stranci. KRIK je otkrio i da je supruga predsednika Srbije Aleksandra Vučića kupila stan u “Belvilu” upravo od Kvrgića, ali je Vučić u intervjuu za KRIK tvrdio da ne poznaje ovog biznismena.

Njegove firme su česti pobednici na državnim tenderima od kada je SNS na vlasti. Zvanično objavljeni finansijski izveštaji ove firme pokazuju da su se prihodi ovog preduzeća u periodu 2012 – 2016. godine povećala i to sa 73 milona dinara 2012. na više od 6 milijardi dinara na kraju 2016. godine.

Nedim Sejdinović iz Nezavisnog društva novinara Vojvodine kaže za Raskrikavanje da razloge kupovine ne treba tražiti samo u nastavku stranačke propagandne delatnosti, mada to ne treba nikada ispustiti kao jedan od razloga. Naprednjaci, kako navodi, vole da im slika svakodnevno izlazi u novinama, makar one bilo malotiražne.

„Gašenje Dnevnika bi simbolično bilo loše za njih. Treba veoma pažljivo pratiti i odlivanje budžetskog novca po raznim osnovama u ovaj medij. To se odnosi i na Novosadsku TV. Dakle, kao i u ostalim slučajevima naprednjačkog medijskog inženjeringa, u pitanju je kombinacija propagande i bahatog trošenja novca građana“, kazao je Sejdinović.

„Ovaj list dugo već liči na glasnik SNS-a, a mnogi novinari koji su bili profesionalci i koji su držali do sebe – odavno su što napustili ovaj list, što najureni iz njega. Ne treba zaboraviti da je zemljište Dnevnika ad veoma atraktivno i interesantno za razne investitore“, zaključio je Sejdinović.

PROČITAJTE JOŠ: INSPEKTORKA IZ SNS-A RENOVIRALA STAN, A TROŠKOVE POKRILA OPŠTINA REBALANSOM BUDŽETA!

(izvor: raskrikavanje.rs / Vesna Radojević)

Comments

comments