JAD I BEDA: Vučić glumi Mitrovićevog potrčka

Jedan od lidera Saveza za Srbiju (SZS) Dragan Đilas izjavio je da će se znati da se u Srbiji nešto promenilo „kada televizija Pink izgubi nacionalnu frekvenciju“. Na tu izjavu odgovorio je, a ko drugi nego gazda naprednjaka Aleksandar Vučić, koji je poručio da je za njega važno da ta kuća plaća porez i ima veliki broj zaposlenih, a da su gledaoci ti koji će odlučiti šta će da gledaju.

Da zanemarimo na trenutak činjenicu da ta kuća ne plaća porez i da služi samo kao propagandna mašinerija Vučiću koja je zauzvrat oslobođena poreza (dug se meri u milionima) i gde je vlasniku dozvoljeno da u državi rade šta hoće, kad hoće i kako hoće, ali zašto se hrabri Vučić ponovo svađa sam sa sobom i ponovo odgovara drugima bez njihovog prisustva?

„Ako je u pitanju to što on misli, nemojte da se brinete – radićete još dugo“, rekao je Vučić koji se nalazi u Kazahstanu.

On je upitao da li Đilas možda želi da pravi televiziju kao u vreme rijaliti programa Veliki brat, kada su ljudi pokazivali svoje „polne organe“ u programu, a Đilas „zarađivao milione“.

Vučić je rekao da mu smeta što u Astani, iz koje donosi dosta lepih vesti i dobija pohvale na račun napretka Srbije, mora da sluša „gluposti koje mu paraju uši“.

„Da sam ja to nekada rekao, vodili bi akciju protiv mene, bio bi bojkot Aleksandra Vučića. A oni bi samo da gaze, sklanjaju, uklanjaju i maltretiraju. Neka im to samo bude politika. A ja se pomalo razumem u politiku i nešto više u kampanje i mogu da kažem da će mnogo izbora da prodje pre nego što njihovi naslednici dodju u priliku da dodju na vlast“, rekao je Vučić.

Na tribini SZS koja je održana sinoć u Požegi, Đilas je govorio o značaju nacionalne frekvencije kao nacionalnog resursa.

Kako je navedeno u saopštenju SZS, on je rekao da niko ne može da čuje o prodaji Poljoprivredne korporacije Beograd (PKB) i Rudarsko-topioničarskog basena (RTB) Bor.

„Niko ne može da čuje našu ideju da napravimo još deset PKB-a, da minimalna plata može da bude 350 evra“, kazao je Đilas.

Đilas je dodao i da bez pristupa televizijama sa nacionalnim frekvencijama niko ne može da čuje da su „ti Kinezi, koji su kupili RTB Bor, državna firma“ i zapitao „što kineska država može da upravlja Borom, a ne naša?“.

(Izvor: N1, gerila.rs)

Comments

comments