Nova SNS pljačka: 6 MILIONA Kuriru i TV Šumadiji da pišu o predsedniku opštine!

Budžet opštine Aranđelovac oštećen je od strane predsednika opštine Bojana Radovića za tačno ŠEST MILIONA DINARA!!!

Preko dodele sredstava iz budžeta opštine Aranđelovac u oblasti javnog informisanja za 2018. godinu Bojan Radović doneo je odluku da uplati pet miliona dinara privatnoj televiziji RTV ŠUMADIJA koje je direktor zet Milosava Milojevića poslanika i predsednika OO SNS u Aranđelovcu. Inače pravi vlasnik televizije je Milosav Milojević.

Gotovo MILION DINARA uplaćeno je ADRIA MEDIA GRUPI, odnosno dnevnom listu KURIR, a zbog pozitivnog pisanja o Bojanu Radoviću tokom lokalnih izbora u martu. Na ovaj način Bojan Radović je žestoko oštetio budžet opštine Aranđelovac, jer je novac koristio za ličnu promociju i izbornu kampanju.

Prkeo RTV Šumadija već godinama se izvlači novac za Milosava Milojevića koji je i rođak Bojana Radovića, i na taj način iz budžeta je ukradeno preko 250 000 evra.

Uplata novca Kuriru je kap koja je prelila čašu, i biće pokrenute i krivične prijave protiv Bojana Radovića, Milosava Milojevića i Vladimira Avramovića.

Ono što treba napomenuti je da su za 14 puta smanjene opštinske donacije RTV Sunce i to na insistiranje Bojana Radovića, koji je u neformalnom razgovoru rekao da će ih “uništiti zbog izbora”. Bojan Radović u više navrata napadao je RTV Sunce tokom lokalnih izbora jer su u svom programu ravnomerno puštali i poziciju i opoziciju.

(Izvor: arandjelovacinfo.rs)

Comments

comments