Stvarnost demantovala Informer: Đilas i Šolak nisu kupili Prvu i O2, već zna se ko…

Televizijske kuće Prva i O2 nisu prodate jednom od lidera „Saveza za Srbiju“ Draganu Đilasu i medijskom preduzetniku Draganu Šolaku, kao što je 16. novembra najavio Informer. Ovaj dnevni list je tada na naslovnoj strani objavio naslov: OTKRIVAMO TAJKUNSKU ZAVERU – ŠOLAK I ĐILAS KUPUJU TV PRVA I O2.

PROČITAJTE JOŠ: ŠTA ĆE BITI SA ZORANOM, TANJOM I IVANOM?!

Umesto najavljene akvizicije, ponovo se dogodila potpuno suprotna stvar. TV kanale koji su bili u vlasništvu grčke Antena grupe, umesto opozicionog lidera, kupio je brat visokopozicioniranog političara iz Srpske napredne stranke (SNS) Srđan Milovanović koji je neposredno pre toga Telekomu Srbije prodao za 200 miliona evra kablovski sistem Kopernikus.

PROČITAJTE JOŠ: MEŠTANI RAKITE PRESTRAVLJENI, DVOJICA MUŠKARACA IDU SELOM SA BEJZBOL PALICAMA I MALTRETIRAJU LJUDE!

U nepotpisanom tekstu iz Informera iznete su, sada je jasno, netačne tvrdnje da su Šolak i Đilas grčkom biznismenu Teu Kirijakuu, dali ‘obavezujuću ponudu za preuzimanje’ tešku više od sto miliona evra. Ove dve televizije kupio je Srđan Milovanović, i to za 20 miliona evra manje nego što je prethodno dobio za Kopernikus.

PROČITAJTE JOŠ: NEKA NEKO UVEDE OSKARA ZA NAJGORU GLUMU IKAD I NEKA GA DA VUČIĆU!

(izvor: fakenews.rs / Petar Klaić)

Comments

comments