DruštvoPolitika

Da izađe 50 hiljada više i – pobeđujemo!

Predlažem da se Informer, Srpski telegraf i Alo udruže u jednu novinu, a Pink, Hepi i Prva u jednu televiziju sa istim programom. Time bi se olakšalo Vučiću da ne šalje naredbe na deset brojeva telefona, već samo na dva.

A ja bih smanjio broj tužbi sa 30 na šest i svima bi bilo lakše i bolje.

Ovako na pitanje da li ukupno 29 tužbi koje je pustio protiv medija i političkih protivnika predstavljaju početak nove marketinške strategije i način da bude više u medijima, odgovara Dragan Đilas, kandidat za gradonačelnika Beograda.

Đilas je komentarisao i mogućnost pobede na izborima u prestonici. “Vidim da je i po istraživanjima razlika takva da kad izađe još 50.000 Beograđana i porastemo četiri odsto – pobedićemo na ovim izborima”, rekao je on.

Na pitanje koliko košta njegova predizborna kampanja i “da li je istina da je novac dobio od Miškovića i sličnih tajkuna koji žele da sruše ovu vlast”, bivši gradonačelnik je rekao da će se svi podaci o kampanji i troškovima naći na sajtu njegove liste.

“Svi koji nam daju novac biće javno navedeni”, odgovorio je Đilas. “Među njima sasvim sigurno neće biti predstavnika krupnog kapitala, jer bi posle davanja nama donacije, oni postali sitni kapitalisti. Jer bi ih vlast ugasila.”

Most na Adi, kontejneri i “bus plus”

Veliki broj građana interesovao je čuveni Most na Adi i koliko je on zaista koštao. Na poređenje jednog građanina da je most “koji je dug 0,9 kilometara koštao 400 miliona evra, a da je najviši drumski most na svetu, “Vladuc de Millau” u Francuskoj, koji je dug čak 2,5 kilometra, koštao isto 400 miliona evra”, kandidat za gradonačelnike je rekao – da to nije moguće.

“Po nalazu državnog revizora, most na Adi kosta 161.285.733,33 evra”, govori Đilas. “Da li je most skup ili jeftin ne određuje njegova dužina, već cena po kvadratu mosta…”

Na konstataciju jednog građanina da se Đilas “hvali mostom na Adi, a najveći deo posla je uradila sadašnja vlast, od pristupnih saobraćajnica do novog Bulevara Heroja sa Košara”, Dragan Đilas je prokomentarisao: “Auuuu….”

Kandidat liste “Dragan Ðilas – Beograd. Ljudi pobeđuju” odrično je odgovorio i na konstataciju da nije ispoštovao Zakon o javnim nabavkama prilikom uvođenja “bus plus” sistema.

Na pitanje o uvođenju podzemnih kontejnera u Beogradu, uz konstataciju građanina da su “nefunkcionalni i nekvalitetni, višestruko preplaćeni, i pravo ruglo, posebno u centru grada”, Đilas je rekao da podzemni kontejneri postoje u celoj Evropi, pa i u Novom Sadu i dao računicu da su beogradski koštali 340.725 po komadu, a novosadski koje je kupio SNS – 540.000 dinara za komad.

Beograd na vodi

Od Đilasa su građani tražili da prokomentariše “Beograd na vodi” kao projekat, uz pitanje da li je tačno da je jedini razlog zbog koga govori protiv projekta taj što sam nije uspeo da ga realizuje.

“Ne, nego što je ovakav kakav se predstavlja – potpuno besmislen. Umesto da bude sve gotovo u četiri godine, da se uloži 3,5 milijarde, dobili smo dve nedovršene zgrade, jedan restoran i 500 metara šetališta”, kaže Đilas. “Zgrade se grade iz kredita banaka u Srbiji, a arapska strana je vlasnik 60 odsto, bez uloženog dinara. Cela struka je protiv ovakvog izgleda i uz to većina arhitekata je protiv projekta. E, zato sam protiv.”

Dodao je i da nikada nije rekao da je Beograd na vodi sjajan projekat.

Na pitanje da li je “Multikom” (njegova firma) imao direktnu saradnju sa gradom Beogradom i direktno finansiranje iz budžeta, kandidat za prvog čoveka grada je rekao da nikada nije imao nijednog državnog klijenta i da nikada “Multikom” ni na koji način nije sarađivao sa gradom Beogradom.

Na postavljeno pitanje gde su završila sredstva od 33 miliona namenjena za raseljavanje Roma, Đilas je rekao: “Kamo sreće da smo imali i tri miliona, a ne 33 miliona…”

Comments

comments