Milutin Folić, gradski urbanista, najavio je da će Beograd do kraja ove ili do proleća 2019. dobiti novi bulevar koji će ići sredinom naselja Beograd na vodi. Spajaće Bulevar vojvode Mišića i Karađorđevu ulicu na mestu gde će novi most zameniti stari, tramvajski. Imaće šest traka, na oba ulaza po jedan kružni tok, biće širok 40 metara, a dug skoro dva kilometra. Ići će paralelno sa Savskom ulicom, imaće razdelno ostrvo sa trostrukim drvoredom po sredini, biciklističku stazu i parking mesta.
Koloseci se podižu, trasiranje je počelo i sve su šanse da dogodine u ovo vreme od čitavog Beograda na vodi imamo taj novi bulevar i one dve kilave kule sklone potonuću. Jer su, je li, putarski radovi ipak brži od građevinskih.
Šta će nam još doneti novi bulevar?
Ugasiće polaznu i dolaznu autobusku stanicu, bez da je prethodno podignuto novo čvorište kod buvljaka. Patnju i lutanje putnika možete da domaštavate.
Prokop će jadan postati glavna železnička stanica, za šta ne da nije opremljen, nego mu se funkcija ni u naznakama ne nazire. Baška što je totalno izopšten iz javnog gradskog prevoza.
Imaćemo, dakle, velelepan i prazan bulevar na jednoj strani grada, zagušeni Prokop u razvalinama bespuća na drugoj, a ludnicu u Jurija Gagarina na trećoj. I stotine hiljada putnika u haotičnim i neizvesnim transferima. Plus dodatno i sadistički opterećen javni prevoz, koji je već na kolenima.
Da, imaćemo i predaju Glavne železničke stanice Istorijskom muzeju Srbije. Dušica Bojić, direktorka Muzeja, već je rekla da se tome silno raduje – ipak je žena na izbornoj SNS listi. Rekosmo, predaja zgrade, ne otvaranje muzeja! Jer kod nas se muzeji kreče po deset godina.
(izvor: beogradski-glas.rs)