Nije tajna da je u današnje, napredno vreme, najveća kvalifikacija za obavljanje visokih državnih funkcija članska karta SNS-a, a jedina osobina koja se meri u stvari lojalnost prema Aleksandru Vučiću i najvećim poltronima okupljenih oko njega.
Međutim, jedna stvar itekako upada u oči, izgleda da neko u sns kartelu gaji posebnu vrstu fetiša prema šoferima, jer kako drugačije objasniti pojavu da je popriličan broj ljudi koji su jednostavno vozili visoke funkcionere sada unapređen do te mere da su i sami na veoma odgovornim funkcijama.
Da se razumemo odmah, raditi kao vozač je častan i pošten posao, kao uostalom i bilo koji drugi posao prilikom kojeg se ne krše zakoni Republike Srbije, ali da li su dole navedeni ljudi zaista zaslužili novostečene funkcije, ili im je članska karta SNS-a i poltronstvo bilo presudna kvalifikacija za napredak?
Zoran Đorđević – Aktuelni ministar rada, zapošljavanja, boračkih i socijalnih pitanja u Vladi Republike Srbije pre 2016. radio je kao vozač guvernerke Jorgovanke Tabaković. Sa te pozicije promovisan je u ministra odbrane gde je zamenio Bratislava Gašića. Iako za sebe tvrdi da je bio član “Mense”, da li je ovaj čovek zaista toliko sposoban da može da obavlja sve navedene funkcije koje su itekako različite? Naravno da nije, ali članstvo u Glavnom Odboru SNS-a ga zasigurno kvalifikuje za to, a ukoliko kartel ostane na vlasti i u narednom periodu, ne treba da nas začudi da otkrijemo i ostale skrivene talente gospodina Đorđevića.
Marko Blagojević – Trenutni ambasador Srbije na Kipru, radio je prethodno kao vozač uprave carina. U Kipar se preselio 22. februara tekuće godine, a neposredno pre toga obavljao je i funkciju generalnog sekretara ministra spoljnih poslova Ivana Mrkića. Takođe svestran čovek.
Dejan Matić – Predsednik opštine Zemun i bivši vozač Aleksandra Vučića ima veoma zanimljivu biografiju. Naime gospodin Matić je za samo šest meseci provedenih na ovoj funkciji kupio dve kuće, niz raznih objekata i preko šest hektara zemlje. Sa platom od svega 123.082 dinara, bivši Vučićev vozač je veoma kratko vreme došao do imovine u koju spadaju i dve kuće ukupne površine od skoro 300 kvadratnih metara, četiri njive, šuma, pašnjak i livada, kao i objekat od 146 kvadrata. Svaka čast gospodine Matić, veoma napredno.
Slaviša Topalović – Pomoćnik gore navedenog predsednika opštine Zemun, radio je kao vozač Tomislava Nikolića. Naime, gospodin Topaloviću je jedini zvaničan posao bio vozač u SRS, i to Tomin, pa je sa tog radnog mesta postao naprednjački član opštinskog veća, a onda i pomoćnik predsednika opštine..
Branko Malović – Koordinator SNS-a za Južni Banat bio je u prošlosti vozač u ministarstvu rudarstva. Gospodin Malović je nedavno dospeo u žižu javnosti kada je išamarao gradonačelnicu Vršca koja je protiv njega podnela i krivičnu prijavu. Naravno, koordinator neće biti kažnjen, naprotiv, u vrlo skorije vreme možemo očekivati i njegovu promociju zbog nedvosmisleno dokazane lojalnosti i borbe za kartel.
Kakvu poruku napisati za kraj, osim da svakodnevno bivamo svedoci sve goreg i odvratnijeg načina na koji naprednjaci vrše vlast u Srbiji, a ovakvi tekstovi bi nam zaista trebali doći za nauk i razlog više da na dan izbora odvojimo 10 minuta, glasamo i sav ološ odvezemo tamo gde i pripadaju – u smetlište istorije.